poniedziałek, 10 lutego 2014

Jak nie spaść z 14 cm :)






Zacznę efektownym wejściem :)


Czy też dzielicie buty na te "do chodzenia" i te "do siedzenia"?

Gdy zobaczyłam te cyrkoniowe sandałki wizytowe, od razu chciałam je mieć. Mój "mały wyrzut sumienia" w skrócie zwany MWSem, oczywiście zaczął jęczeć: : no przestań kolejne buty "do siedzenia", 14,5 cm szpilki to lekka przesada." 

Szybko skontrowałam, że wysoka platforma zniweluje tą wysokość i zabrałam się ochoczo do przymierzania. I co? Miałam rację. Wysokości prawie nie czuć, but stabilny. A jak eksponuje nogę.... Cudo. Moje Kochanie nie musiało być przekonywane długo do zakupu tego cuda, bo i noga seksi i cena bardziej niż przystępna. No i wzięłam cały kartonik :). Ach, bo nie powiedziałam Wam, że mam super pracę, polegającą na oglądaniu mnóstwa butów i wybieraniu ich do naszego sklepu internetowego. Zawsze, jedna para ląduje też w mojej prywatnej szafie.

Kocham szpilki i to właśnie buty na wysokich obcasach zajmują najwięcej miejsca na moich półkach. Zobaczcie same... (mały fragment mojej szafy)

Dla tych, które dopiero zaczynają przygodę z wysokością kilka sprawdzonych porad:


  1. Wybierz na początek obcas 7 cm lub z wysoką platformą.
  2. Ćwicz w domu, bo w myśl starej maksymy - ćwiczenia czynią mistrza.
  3. Stawiaj stopy jedna przed drugą, jakbyś chodziła po linie.
  4. Wciągnij brzuch, ściągnij łopatki, wypnij piersi patrz prosto przed siebie.
  5. Małymi krokami do przodu i pamiętaj: powoli!!!
  6. Kołysz biodrami, zataczając ósemki. 
  7. Uważaj na ruchomych schodach, kocich łbach lub innych nierównościach a najbardziej na kratkach przed wejściem do centrum handlowego (w ten sposób straciłam już obcasy w dwóch parach butów).
  8. Nie prowadź samochodu na wysokich obcasach, to niebezpieczne.
  9. Z samochodu wysiadaj obiema nogami. 
  10. Na dłuższe imprezy taneczne weź, na wszelki wypadek, buty na płaskim obcasie na zmianę.
  11. Pamiętaj! Wyglądasz pięknie i seksownie. Wszyscy patrzą na Ciebie. Więc, nawet jeśli się potkniesz to z gracja i uśmiechem!

    Azure

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz